קשתיות שקופות

יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות, המזוהה גם בשם "פלטה שקופה" הוא טיפול חדשני, המשמש אלטרנטיבה מצוינת לגשר המסורתי, והלא כל-כך אסתטי, בלשון המעטה, שכולנו מכירים. את הקשתיות כמעט לא רואים על השיניים, והן מטפלות במקרים של רווח בשיניים, תיקון שיניים בולטות, חיוך לא ישר ועוד… אצלנו תוכלו לקבל את הטיפול הטוב והמקצועי בתחום! אז לפניכם כל מה שחשוב שתדעו על קשתיות שקופות.

יישור שיניים קשתיות שקופות – יתרונות

אין אדם שלא רוצה חיוך ישר ולבן במיוחד, חיוך יפה מושך אלינו בני או בנות זוג פוטנציאלים, עוזר לנו להתקבל למקום עבודה, ופשוט הופך אותנו לבני אדם אטרקטיביים… אז אתם בטח שואלים את עצמכם איך חיוך יכול להשפיע כל-כך הרבה, אז התשובה לכך פשוטה, חשבו על זה – עם מי הייתם רוצים לשוחח, עם אדם בעל חיוך יפה וצחור, או אדם בעל שיניים עקומות וצהובות? עם כמה שזה עלול להיחשב "שטחי", המוח האנושי נמשך ליופי ואסתטיקה, לכן זה טבעי שהאדם בעל החיוך היפה ימשוך אתכם יותר. אז אם אתם סובלים משיניים עקומות, ואתם לא רוצים לעשות גשר מסיבה כזו או אחרת, כדאי שתשקלו בחיוב ללכת על יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות! אז מה היתרונות בשיטה הזו? ריכזו לכם את כולם, כך תכירו לעומק את השיטה הטובה ביותר ליישר שיניים:

מראה טבעי

בעזרת הקשתות השקופות, השיניים מתיישרות באופן טבעי – כלומר, ללא התערבות של מתכות או חומרים אחרים.

נוחות

קשתיות שקופות מרגישות הרבה יותר טוב ומשוחרר, לעומת ברזלים ליישור שיניים. בנוסף, ניתן להסיר אותן בקלות לטובת אוכל, או כדי לנקות אותן.

מינימום השפעה קוסמטית

הן הרבה פחות בולטות ביחס לגשר הקונבנציונלי בשיניים, ואינן משנות מאוד את המראה החיצוני של הפה, מה שמאפשר לטפל בבעיות שיניים בדרך פחות מורגשת.

ללא תופעות לוואי

לרוב, הקשתיות השקופות לא מגיעות עם תופעות לוואי, זאת לעומת גשר בשיניים, אשר במהלך הטיפול המטופל עלול לסבול מתופעות לוואי, כמו למשל נפיחות בחניכיים, ודימומים.

שיפור האכילה והדיבור

הקשתיות אשר מתקנות את השיניים באופן טבעי, משפרות את אופן האכילה והדיבור.

קשתיות שקופות מחיר

המחיר של קשתיות שקופות משתנה, בהתאם לניסיון של רופא השיניים ולרמה המקצועית שלו… פנו אלינו להצעת מחיר, אנחנו מבטיחים לכם מקסימום מקצועיות, במחיר משתלם במיוחד!
בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים את המקום המקצועי, והמשתלם ביותר ליישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות, צרו עמנו קשר ותקבלו את השירות הטוב ביותר, כך נוכל לתאם פגישת היכרות והצעת מחיר!

קשתיות שיניים

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון של העסק מופיע בדף צור קשר באתר