ד"ר רושדי יונס

עיבוי ועיצוב שפתיים

הפתרון האסתטי למראה מושלם

עיבוי שפתיים, היא פרוצדורה אסתטית רפואית, שנחשבת כיום לאחת מטיפולי האסתטיקה הנמכרים ביותר בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה. מדובר בפרוצדורה שמתוכננת בקפידה כדי ליצור מראה שפתיים מושלם וטבעי והיא נחשבת לאחת הדרכים המהירות והיעילות לשדרוג מראה הפנים באופן כללי.

עיצוב שפתיים – היא תורה שלמה 

גישה שדורשת יחס קפדני וממוקד במטופלים, מאנשי המקצוע המעורבים. תהליך העיצוב, מתחיל בייעוץ יסודי שבו בודקים את תווי הפנים של המטופל, צורת השפתיים וההרמוניה הכוללת של מבנה הפנים. הערכה זו עוזרת לקבוע את תחומי השיפור הספציפיים, את התוצאה הרצויה עבור המטופל ואת דרך הטיפול.

תוצאות עיצוב השפתיים 

התוצאה היא השגת מראה טבעי והרמוני, המשפר את האסתטיקה הכללית של הפנים. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו: פרופורציות הפנים, העדפות אישיות ותכונות ייחודיות של המטופל, כדי להבטיח שעיצוב השפתיים ישתלב עם מראה הפנים הכללי, לאחר שנקבע סוג הטיפול, מגיע החלק של עיבוי השפתיים.

התהליך כולל הזרקת חומר מיוחד לתוך השפתיים, מה שמעניק להן נפח ומראה חושני. התהליך אינו רק עיבוי השפתיים, אלא גם תהליך שמטרתו יצירת שפתיים מוצקות ובמראה טבעי. הפרוצדורה נעשית באמצעות חומרים איכותיים ובטוחים שהגוף סופג אותם בצורה טבעית, מה שמאפשר לקבל את התוצאה הרצויה, במינימום סכנות.

עיבוי ועיצוב שפתיים, הם הפתרון האידיאלי לאלו הרוצים לשדרג את מראה הפנים שלהם, זוהי פרוצדורה מהירה, יעילה ובטוחה והיא יכולה להשפיע על המראה והביטוי של המטופל באופן משמעותי ומיידי, השפתיים הן חלק ממרכז הפנים ומוסיפות למבנה הפנים רכות.

עיבוי שפתיים כרוך בהזרקה של חומר בעל נוסחה מיוחדת, שנבחר בקפידה בשל יכולתו לספק שפתיים מלאות ובעלות נפח, כמעט ללא סיכונים. בהליך זה נעשה שימוש בחומרים איכותיים שנבדקו בהרחבה והוכחו כבטוחים לגוף, שכן הם נספגים באופן טבעי לאורך זמן.

כיום יש מגוון רחב של חומרים שונים לעיבוי שפתיים. חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית, מאוד נפוצים ונבחרים לעתים קרובות, בשל התאמתם לגוף ויכולתם לספק תוצאות אמינות ועקביות. חומרי מילוי מסוג זה מציעים פתרון זמני, אשר יכול להימשך בין מספר חודשים לשנה. משך התוצאות של עיבוי השפתיים, תלוי במספר גורמים כגון: סוג חומר המילוי בשימוש, טכניקת ההזרקה, חילוף החומרים האישי ואורח החיים של המטופל, יכולים להשפיע על משך הזמן שעיבוי השפתיים מחזיק. בדרך כלל, מטופלים יכולים ליהנות ממראה מלא ומשופר של השפתיים, במשך מספר חודשים עד שנה, לפני שהם שוקלים טיפול טאצ' – אפ או תחזוקה.

בכל הנוגע לסכנות הכרוכות בתהליך עיבוי השפתיים, חשוב לציין כי תופעות לוואי הן נדירות ובדרך כלל מינוריות. תופעות לוואי זמניות כגון: נפיחות, אדמומיות או חבורות באזור ההזרקה עלולות להופיע, אך לרוב הן חולפות תוך מספר ימים ולא נדרש טיפול או התערבות רפואית. חשוב ומומלץ מאוד, להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך ומנוסה אשר יעריך את התאמת המטופל להליך, יבחר בסוג הטיפול המדויק עבורו ויוודא כי יינקטו כל אמצעי הבטיחות. ישנה חשיבות עליונה על הקפדה בשימוש בחומרים איכותיים, הבנת הסיכונים הפוטנציאליים וניהול הציפיות לגבי משך התוצאות ותוצאות הטיפול.

מעבר לשדרוג המראה, עיבוי ועיצוב השפתיים, מספקים יותר משיפור אסתטי, הם מסייעים לקדם את הביטוי האישי והאופנתי שלנו, תוך שמירה על טבעיות וחושניות. השפתיים המלאות והטבעיות הם טרנד אסתטי, שרק הולך ומתפתח.

עיבוי ועיצוב שפתיים

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון של העסק מופיע בדף צור קשר באתר